tiistaina, lokakuuta 02, 2007

Kidius!

27.10 torstaina meillä oli koulussa liikuntatunnin ohjaus eskareille. Meijän ryhmän vuoro ei ollu sillon, mut meijän piti tarkkailla niitä lapsia ja laittaa ylös miten niitten kehitys on edenny, osaako ne hyppiä tasajalkaa, näyttääkö se varmalta, osaako hyppiä yhellä jalalla, miltä se näyttää etc. Oli ihan kiva tunti. Minä ja Liinamaija mentiin sitten vielä tunnin loputtua auttamaan niitä pukemisessa ja jalkojen pesussa, kun muut jäi kuuntelemaan lasten oikeilta ohjaajilta palautetta. En oo pitkään aikaan ollu tollasen lapsiryhmän kanssa, oli yllättävän kivaa. Alan taas odottaa innolla tulevaa harjottelua =oD

Torstai illalla kävin normisti bikissä (tosin autolla koska olin laiskapaska) ja olin koneella puoleenyöhön, luulisin. Perjantaina olinki ihan vaan kotona, menin jopa suhteellisen ajoissa nukkumaan, joskus yhentoista jälkeen. Pia toi pojat meille hoitoon ja jäi iteki viel yheks yöks. Lauantaina se lähti Bratislavaan matkailemaan. Oon itseasiassa vähän pihalla siitä, et miks se sinne meni ja kenen/keiden kanssa, mut ei se midis, kai se selviää sitten ku muistan kysyä =oP

Lauantaina nousinki sitten jo yheksältä ylös, etin turnausta varten vaatteet, söin ja odottelin Minnaa. Kymmeneltä se tulikin hakemaan mut ja suunnattiin kohti Knummea. Siellä muut jengiläiset odottelikin jo, joten mentiin sit suoraan junaan. Teemana meijän jengillä oli kasikytluku, kuinka omaperäistä =oD Helsinkiin ku päästiin ni oli pakko mennä viel kaupoille kattomaan, josko löytyis jotain teemaan sopivia asusteita. Glitterissä oli sellaset ihanat pinkit verkkokäsistimet(tm), mut hinta oli sen verran paha, että ei viittitty ostaa.

Suunnattiin Kaisaniemen puistoon ja sieltä etittiin meijän kenttä. Kaikki pelit oli samalla kentällä, ihan jees, että ei tarvinu lähtee haahuilee heti matsin jälkeen seuraavalle kentälle. Mä olin jo aikasemmin lupautunu pelaamaan maalissa, sain semmosen ihanan kasikytluvulta peräisin olevan verkkahupparin ja afroperuukin. Näytin suoraan sanottuna tyylikkäältä =oD

Ite matsit meni ihan jees, voitettiin eka 2-0, toinen tasan 2-2, kolmas hävittiin 1-2, neljäs tasattiin 2-2 ja viimenen hävittiin mahtavat 1-4(tai 5). Saatiin kyllä tolta vikalta joukkueelta kehuja et meitä vastaan oli kaikista kivoin pelata (no niin varmaan ku voittivat noin reilusti =oD). Sain mä jopa kehuja mun hiuksista =oP

Turnauksen loputtua suunnattiin Knummelle melkein koko joukkueen kera (yks meistä jäi Helsinkiin, taispa vielä mennä kattomaan sen naisten mm-matsin skotlantia{?} vastaan) ja siellä Kuhaan. Otettiin yhet ja sit soitin äipän hakemaan mut himaan sieltä. Samalla soitin Maikille, tehtiin melkeen loppuun toi mun Marssi-huppari, se on ihan törkeen ihana <3

Ainii. Arvatkaa harmittiko ku tänään sain kuulla et yks mun kaveri pelas siellä Suomi-Skotlanti matsissa?? Hitto ku oisin tienny, ni oisin varmana menny kattomaan, ois se ollu niin siistiä.. No, toivottavasti tulee uusia tilaisuuksia =o)

Sunnuntai meni ihan vaan lööbaillessa ja silleen. Käytiin Empun ja poikien kanssa yli tunnin lenkillä, kierrettiin motari. Olihan taas kivaa pitkästä aikaa vaan höpötellä niitä näitä Emppulaisen kanssa <3

Päivi, Tapsa, Tuija, mummu ja Sylvi-mummu tuli illalla kahville, koska oli iskän synttärit. Mulla ei tietenkään ollu iskälle lahjaa, mut onneks äiti pelasti tilanteen ostamalla sille enemmän ku yhen lahjan. Tein mä sentään maanantaina (parempi myöhään kun ei milloinkaan?) sille synttärikortin =o) Jee.

Maanantai oli tuskapäivä koulussa, johtuen ihan vaan siitä faktasta että oli maanantai ja koulu alko. Grrh.. Päästiin sentään vähän etuajassa kotiin, joten kerkesin siihen aiksempaan junaan \o/ Jei! Pojat oli tietenki innoissaan ku tulin kotiin, se on aina niin mukavaa ku kotiin tullessa joku on vastassa tosi ilosena =oD

Tiistaina, eli siis tänään, oliki meijän ryhmän vuoro pitää se liikkajuttu lapsille. Se oli ihan mukavaa. Mun mielestä se meni ihan hyvinkin se koko juttu, mutta lasten omien ohjaajien palaute oli tosi kriittistä. Se ei vissiin ollu tajunnu, että meillä oli eri aiheet niissä jutuissa.. Se vertas meijän suoritusta koko ajan siihen edelliskertaseen. Ei kuulema tullu lapsille tarpeeks kuuma, eikä niillä ees ollu jano! No voi kauheeta, anteeks että ollaan olemassa ja tehtiin KÄSITTELYTAITOJA testaava rata, eikä mitään pirun juoksuhyppy-hulluutta! Ottaa vähän päähän se arvostelu. Onneks meijän opettaja kuitenki sano, että sen mielestä oltiin tosi hyviä ja meijän suunnittelema tuokio vastas sitä sen antamaa tehtävänantoa ja et saadaan ton perusteella hyvä numero tohon kurssiin. Ihanaa =o)

Seuraava tunti olikin kehityspsykaa, saatiin taas jälleen kerran ryhmätyöt. Eli siis saatiin kaks vikaa tuntia vapaaksi, jee. Tosin jouduttiin tekee sitä esitelmää, että se siitä =oD Huomisen aamutunnitkin on varattu sen esitelmän tekoon ja sovittiin ryhmän kanssa, että nähään vasta viistoista yli ysi kun MÄ oon paikalla =oP Jee, mun mukaan suunnitellaan kaikkien aikataulut <3 Eli huomenna siis saa nukkua joa _tunnin_ pidempään, jei =oD

Illalla kävin taas Bickissä, oli ihan jees tunti (vaik oliki se ohjaaja josta en niin paljoa tykkää), tuli ainaki hiki =o)

En saanu koneen telkkaa toimimaan, ni en sit jaksanu pakoo mennä kattomaan olkkariin. Enkä bb:tä. Et nyt oon sit pihalla kaikesta. Kivat. No, ehkä päivä ilman telkkarii ei oo pahasta. Joskus pitäis varmaan kokeilla päivä ilman konetta. Kuolisinkohan siihen? Varsinki jos mobiilimeseekään ei sais käyttää =oD

Joo, mutta nyt vois mennä nukkumaan, kerranki "ajoissa" =oP

Hei muuten, tietääks joku mistä "lööbailla"(en oo kirjotusasusta nyt ihan satavarma) tulee? Tiiän kyllä sen tarkotuksen, mut onks toi jostain muusta kielestä? Mistä? Oon pihalla.. Ja kuka tollasta sanaa käyttää? Minkä takia mä oon sen oppinu? Mistä ihmeestä??? Ei havaintoa. Mut jos joku osaa valottaa tätä asiaa, niin olen erittäin kiitollinen =oD

"Look in to this new future's face"

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hehe mä ainakin käytän sanaa lööbailla :D Ei kyl oo hajuu mikä on sen alkuperä. Eli jatka selvitystyötä!