tiistaina, syyskuuta 25, 2007

Dodi

Elikkäs jee, sain vihdoin vähän kustomoitua tota blogipohjaa, ette ikinä arvaa mistä sain inspiraation tohon banneriin!! =oD

Paljon on kerenny tapahtua sitten viime näkemän.. En kyl muista enää ihan kaikkee =oP Yllättäen. Mutta, jos vaik kerron siinä järjestyksessä mitä mieleen tulee:
  • Liityin Echeloniin
  • Sain kahesta eri kurssista vitoset
  • Ei olla vieläkään saatu köksän kokeita
  • Lastenkutsut meni hyvin, leppäkerttukakku onnistu yli odotusten (mä tein sen \o/)
  • Näin Heliä Änillä, pidettiin pienet hengailut (oli siel kans Mette ja Kikkis ja Emppu ja Kyltsi ja Maikki)
  • Pidettiin hengailut meillä, käytiin keilaamassa Masalassa Empun, Jennin ja Maikin kanssa. Äni liitty myöhemmin messiin, siis sillon ku oltiin jo meillä. Kaikki muut paitsi Maikki jäi yöks.
  • Äiti ja iskä kävi Lapissa, olin viikon yksin himassa (ja oli ihan mielettömän siistiä!!!)
  • Innostus Marsseista on ja pysyy, miten voi olla näin mahtavaa musiikkia?!?!
  • Koulussa on tuskaa, hillittömästi ryhmätöitä ja muita tehtäviä
  • Sain kuvistunnilla tehdyn rummun himaan (mun oli eka joka valmistu \o/) ja sain siitä vitosen
  • Airobicki on kivaa, oon nyt melkeen kuukauden käyny joka kerta kun se on ollu, jee =o)
  • En ehkä keksi enää lisää
  • Nukkumaan pitäis mennä
  • BB on suht hauskaa, vaikkakin siel on ihan sikkenä tooosi ärsyttäviä ihmisiä
  • Oon alkanu tajuumaan asiota eri näkökulmista (lähinnä johtunee Marssin vaikutuksesta =oP)
  • Mun horoskoopin mukaan koulutyöhön keskittyminen ei ole helppoa, sillä ravussa oleva Mars imee nyt mun energioita. Myöskin olen kuulema ärtyisä ja unelias koulun ulkopuolellakin, sillä Marsin asema tähtitaivaalla vaikuttaa myös sosiaaliseen elämääni (joka on kyl täysin puppua, oon ollu sosiaalisempi ku pitkään aikaan! Tosin tää onki vasta lokakuun horoskooppi, et ehkä sit eka päivä alan olee tosi epäsosiaalinen).
  • Ens lauantaina osallistun UnelmaCuppiin, Minna pyys mua niitten joukkueeseen ku niitten joukot harveni työkiireiden takia (tms)
  • Ja 20.10. on Echelon-miitti Helsingissä, sinne siis!! Jei
Notta eipä mulla tässä vissiin muuta ollu.. Mitään ihmeempiä ei siis tosissaan oo tapahtunu (=oP). Kohta muuten alkaa työharjotteluki, meen päiväkotiin taas vaihteeks. Sitä ennen ois viikko nukketeatterin tekoa, suunnittelua ja esitystä, wuippee =oP

Nyt meen kuitenki nukkumaan, eilen tuli nukuttuu hitusen liian vähän. Eli moikat, näkyillään taasen =o)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Älä pliis kokonaan sekoo 30stm:n vaikutuksesta! ;)

Elina kirjoitti...

I won't, I'm just evolving =oD