keskiviikkona, lokakuuta 03, 2007

A good day <3

Mikä päivä! Aamulla menin kouluun vasta kasin junalla, eli sain nukkua tunnin normaalia pidempään, jeah! Koulussa tehtiin melkeen loppuun meijän ryhmätyö ja sitten olikin pari tuntia äidinkieltä. Niiden tuntien aikana äänestin Marsseja EMA:n sivuilla noin kuus-seittemän kierrosta, jei!

Käytiin syömässä ja sitten jatkettiin ryhmätöitä. Saatiin yks juttu kokonaan valmiiks ja sen jälkeen tehtiin vielä Jennin kanssa pari parityötä silleen, että toinen teki toisen ja toinen toisen ja laitettiin vaan kummanki nimi niihin. Jeah, oltiin viisaita =oD

Päivän paras uutinen on kuitenki se, että Marssit menee 11 keikan kiertueelle Britteihin! Tai no, sehän ei siis oo se ihan parhain uutinen, vaan se, että minä ja Ophelia lähetään sinne kanssa!! Jee! Näillä näkymin lähetään sinne 25. tammikuuta, käydään kahella keikalla ja tullaan takasin 28. samaa kuuta. Mahtavaa! Aivan parasta! Ja siis, mihin me oikeesti mennään? Noh, ensin Glasgowhun ja sieltä Manchesteriin. Miten? Se jää vielä nähtäväksi =oD Täs jutussa on niin monta juttua, jotka on ihan todella mahtavaa yksinäänki, ni kelatkaa sitten kaikki yhessä!!! Niin hienoa! En tiiä koska oon ollu näin innoissani jostain! Liput tulee myyntiin perjantaina, pidetään peukkuja pystyssä, että saadaan ne hommattua!

Ja sitten rahatilanne. Toi matka syö varmaan suhteellisen paljon mania, joten mä tarviin töitä. Noh, ilmottauduin just Seureen, jos joinain viikonloppuina tekis vähän duunia, että sais sitä matkarahaa =oD Toi matka on onneks sijottunu tosiaan tohon tammikuulle, että hyvässä lykyssä saan paljon joululahjarahaa ja ehkä viel synttärilahjakski jonkun verran! Jee! Toivotaan, että kaikki onnistuu hyvin =oP

Voi että teitä jotka satutte mun tielle tän kolmen kuukauden aikana, oon nyt jo niin hypermoodilla, että en käsitä mitä teen. Illalla kuljin vaan äitin perässä varmaan puol tuntia ja selitin juttuja Marssista ja tulevasta matkasta (ja joo, Opheliasta =oP). Eihän mua voi päästää vieraan ihmisen matkaan ilman hirveitä kuulusteluja =oD Ihana äiti <3

Käväsin vielä illemmalla Lukan kanssa juoksemassa, ihan vaan pieni lenkki, jos nukkuisin hyvin tänä yönä. Oon vaan niin innoissani matkasta (jo nyt!?!? miten selviin tammikuuhun???), että en tiiä saanko unta. Nii kävin sitten juoksentelemassa hetken. Saunan kautta koneelle ja nyt voisin tehä vähän noita mun Marssi-käsistimiä =oP Jos saisin ne vaikka matkaa varten valmiiks =oD

Mutta nyt, huomisiin o/

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Uaaaah, miten me voidaan oottaa tammikuuhun?! :S :'D Mäkin oon täällä vaan hehkuttanut varmaan jokaiselle vastaantulijalle tosta keikasta ja kaikesta x) Mut hei, tänä iltana sit vaan tsekkailemaan lentoja!<3

Canis kirjoitti...

/edit/
voi kökkö, mulla oli tossa nimirivillä ed. kommentissa semmoin hieno systeemi, mutta tää luuli sitä joksku fucking koodiksi eikä se näykään :P no oon sit sanna ophelia :'D tai vaikka Canis... monta persoonallisuutta on aina hyvä olemassa ^^"

Elina kirjoitti...

Joo en tajuu miten mä jaksan elää tän jännityksen kanssa!!!! AAAAARRRGGGHHHH!!!! Ja vähänkö siistii sit ku saadaan ne lennotki hommattuu! Sit vasta oon ihan innoissani (ku nyt vielä en ihan tarpeeks oo =oP)!

Ja joo, blogger on vähän ärsyttävä valittaja välillä, varsinki html:n suhteen =oP Se ei ennen tykänny ees laittaa sydämiä tekstiin =o/ Ärsytys maksimaalius. Mut ehkä mä erotan sun kommenttis muista, oli se nimi sit mikä tahansa (kukaan muu ei tod. näk. kommentoi mitään Marsseihin liittyvää =oD )..

Mut nyt alan kattelemaan lentoja. Hirveet sepitykset muuten oon vetäny tänne, haha! Mut kyl mä saan, tää on kuitenki mun blogi \o/ Hiih =oP