torstaina, helmikuuta 08, 2007

G00Mmitus!

Oltiin sitten Goomilla! Jee, oli kivaa!

Mut siis lauantaina, oltiin Saanan synttäreillä. Tehtiin tosissaan se barbikakku sinne, siitä tuli ihan kiva. Vois vaikka laittaa kuvan siitä tähän.

Joo, siinä se on. Vähän valahti toi kerma tosta yhestä kohasta kun se ei oikeen ollu tarpeeks vaahtoa kun ei ollu kylmää se kerma. Mutta ihan kiva siitä silti tuli. Väliin laitettiin mariannerakeita murskattuna, vanilijarahkaa, kermaa ja kahta eri mansikkahilloo. Nam =oP

Synttäreiltä lähettiin kuuden jälkeen, puol kaheksan oltiin kotona. Kaheksalta menin Empulle, Maikki ja Äniki tuli sinne ja pelattiin singstaria johonki kahteentoista. Jee jee.

"Aikasin" nukkumaan ja aamulla ylös puol ysin aikoihin. Piti herätä vasta ysin jälkeen, mut vahingossa heräsin puol tuntii aikasemmin, enkä enää saanu unta. Pakkasin vielä vähä tavaroita ja sitten kaheltatoista lähettiin meijän kyydillä Knummelle. Juna oli siellä puol yks, kerettiin käymään vielä ärrällä ostamassa matkaevääks limuu.

Junassa oli jo kaikki "meikäläiset", eli lähinnä Änin ainejärjestöläisii ja semmosia. Matka Turkuun meni aika sukkelaan, kerettiin hitusen tutustuukin muihin. Turun asemalta käveltiin keskustaan syömään. Mentiin pitseria kebab -mesta Adaan, jossa syötiin Empun kaa puoliks pitsa. Ei oikeen siihen aikaan päivästä ollu ihan kauhee nälkä.

Laivalle mentiin bussilla, haettiin liput ja hengailtiin vähän aikaa ennen ku päästiin laivaan. Meijän hytti oli ysi kerroksessa, meillä oli jopa ikkuna, jee =o)

Käytiin taxfreessä vähä ostoksilla ja baarista häppärin aikaan haettiin juomat. Etittiin muut meijän henkiset (a.k.a. uimarenkain varustetut) tyypit ja hengailtiin. Siinähä sitä ilta sitten menikin, kerkesin kattomaan Poets of the Fallin encoren, vähä sitä ite keikkaakin, ja Kotiteollisuuden ekasta biisistä muutaman sekan (ei jaksettu sitä pidempään, ku ei kuulunu suosikkeihin). Jossain vaiheessa iltaa käytiin myös naamajaisissa, eli pukeuduttiin hienoihin rantavetimiimme ja vedettiin letkassa ympäri laivaa. Saatiin sieltä goomsimpanssi merkit, jee =o) Vähä myöhemmin käytiin kalsariviuhahduksessa, jonka seuraksena oon nyt vähä kipiä. Käytiin meinaan ulkonakin piipahtamassa, oltiin siellä vissiin jotain viitisen minsaa, et kyl siin vähä kerkes vilu tulee.

Biletettiin käytävilläki, oli aikas jeppistä tanssia kikkaa ja kaikkee muuta ihan ihmeellistä iskelmätyylistä hommelia =oD

Kuuden aikoihin mentiin Änin kanssa nukkumaan, Heli ja Emppu(=oP) oli jo menny aikasemmin hyttiin. Kävin suihkussa ja menin puol seiskalta nukkumaan. Äni seuras mun esimerkkiä ja meni vähä mun jälkeen nukkuu.

Kaheltatoista ylös ja syömään. Söin kanasalaatin ja jälkkärihommelin, sai ite koota kummatki. Oli kyl tosi hyvää. Laiva oli satamassa neljältä, hypättiin siellä bussiin, jäätiin keskustassa pois ja käveltiin asemalle. Hypättiin junaan ja matkattiin koteihimme. Tosin mä menin yöks Änille ku piti päästä tiistaina kouluun puol kaheks, eikä Siuntiosta tuu junaa jolla kerkeisin siks kouluun. Jee.

Leivottiin Änin kanssa ruunebergin torttuja ja kun Mette tuli himaan, ni pelattiin piirrä, näyttele ja arvaata johonki kahteentoista. Nukkumaan vähä sen jälkeen, nukahin aika heti. Muistaakseni olin nukahtanu sillä aikaa ku Äni pesi hampaansa, mut heräsin sit ku se tuli nukkumaan. Loppuyö meni jotenki ihmeellisesti vähä välii heräillen, mut silti oli ihan pirtee olo ku heräsin yheltätoista.

Koulussa taas näin melkeen kaikki ryhmäläiset, ei kauheesti keretty juttelee, mut kivaa oli silti =o) Sieltä suoraan töihin iltaan ja silleen. Iskä haki mut vähä ennen kymmentä Knummelta himaan, suihkun kautta nukkumaan, jee.

Tänää oli taas aamu, oli hitusen väsyny olo, mut ihan hyvin meni päivä kuitenki. Oli pientä häslinkiä ku muutama potilas muutti toiseen paikkaan ja tuli pari lisää. Uusia naamoja, jee =o) Autoin jopa yksin yhtä potilasta, kun meinas tukehtua kahvileipäänsä, kiitteli mua kovasti siinä, vaikken ees oikeen mitään tehny, annoin vaan vettä ja katoin ku se kako. Mut tuli ihan hyvä mieli, kiva juttu =o)

Junassa nukuin aikas hyvin taas, se on hassuu ku avaa silmänsä ja se tyyppi joka on istunu sua vastapäätä, ei istukaan siinä enää. Vielä hassumpaa on se, että kun istuu neljän paikalla käytävän vieressä, ni kun avaa silmänsä, on kaikki siitä istuinpaikalta hävinny. Jee. Toivottavasti en ihan kovin paljoo kuolannu sen mun vieressä istuneen takille, saatoin meinaa välillä olla vähä vinossa siihen suuntaan. Enpä kuitenkaan tippunu sinne käytävälle.

Kotona telkkarista vähän jotain ja loikoilua. Nyt yritän pysyä hereillä normii pidempään, et jaksan huomenna valvoo yön. Ois siis ensimmäinen yövuoro torstai-perjantai yönä. Jee jee =o)

Mutta nyt meen nukkumaan yököt kaikille =o)

Anonyymi kirjoitti...

Moi Ellu!
Jos oot tuossa Koskelan sairaalassa töissä, niin tuu joskus piipahtamaan. Mä asun siinä naapurissa nykyisin :)

Elina kirjoitti...

Hei mä joskus kuulin et jossain siellä päin asustelet =o) Voisin mä joskus tullaki käymään, vois olla ihan kivaa =o) Paitsi et mul on töitä enää tää loppuviikko ja sit on hiihtoloma ja sen jälkeen ois viel yks viikko töitä, et en oo ihan satavarma millon kerkeisin =o/ Mut jutskaillaan vaiks meses joskus jos satutaan samaan aikaan olee koneelle =oD