tiistaina, maaliskuuta 14, 2006

Hitti!

Aamu alko melkee normaalisti. Nousin ylös ku lapset oli tullu jo ylös. Lähetin äitille tekstarin ku se oli lähettäny illal mulle, mut en ollu saanu sitä ku oli akku loppunu. Sit äiti soitti mulle, puhuttiin vähä aikaa ja menin auttaa Valeriee lasten kanssa.

Laitoin itteni valmiiks ja vein Angelan kouluun. Ku tulin takas ni Amanda oli kävelemässä just metrolle. Oli ollu lääkärissä. Heitin sen sit keskustaan ja kotiin syömään aamupalaa.

Laitoin Amandan vaatteet kuivuriin ja toisen lastin koneeseen ja aloin imuroimaan. Ku olin saanu kaikki paikat imuroituu, huomas Lily verta sormessaan. Sil oli kunnon vekki iha kynnen vieressä ja siit tuli verta. En tiä mistä se sen oli saanu. Laitoin siihe laastarin. Sit tyhjensin imurin pölyhommelin ja vedin kaikki hiukset veke siit harjaosasta.

Menin ylös vähäks aikaa lepäilee ja sit lähin hakee Angelan. Jollai oli ollu synttärit ja ne sai kakkuu ku lähti kotiin. Angela söi omansa jo autossa. Kotona lounasta lapsille ja mulleki. Kalaa, V rupes meinaa kasvissyöjäks. Ei syö ees kanaa, pelkkää kalaa, iuk.

Sitte lapset leikki ylhäällä vähä aikaa. Valerie ja Gemma katto jotai saarnauksia, ni otin lapset alas ja leikittiin siel jotai. Sit vähä netteilyy. A:n vanhemmat lähti kauppaan, V ja G oli lähteny jo aikasemmin ulos ku V meni saattaa G:tä bussiin. Pyysin V:tä ostaa mulle puhelinkortin, annoin rahaaki.

Puhuin Pasin kaa webbiksellä ja tytöt istu mun sylissä ku ne halus nähä vauvan. Ja Saananki kyl. Näin sit Saanan ja Aaronki sen jälkeen ku ne oli tullu ulkoo. Söpösiä ovat aina vaan. Muuttunu vaan iha hirveesti =o/

V tuli ulkoo, ei ollu saanu korttii ku niil ei ollu, mut lupas ostaa huomen Sheperds' Bushista ku tulee koulusta kuitenki sen kautta. Jotai vähä netteilin, puhuin Minnan kaa meses ja irkkailin. Nukuin jonku tunnin, oli taas vähä väsy ku eilen menin nukkuu kahentoista aikaan ja on vielki univelkaa iha kivasti.

Lapsille illallista ja nukkumaan. Mä sain ittelleni oman pikkusen telkan, ku koko ajan kauheit ongelmii et kummal toi telkku oikeen on, mulla vai V:llä. Ja täs pikkutelkas ei oo scarttii, ni V ei voi käyttää tätä. Ärh. Mut näkeehä täst sentää jotai =o)

Tein ittelleni illallista ja söin ja katoin telkkaa ja meseilin Änin kaa. Ja vähä Pasinki. Amanda tuli kotiin ja pyys et lähettäisin sille Allianssin osotteen sähköpostilla, ku se haluu jonku mun tilalle ku lähen. Haluis viel suomalaisen. Jeh. Saa Lily jatkaa suomen puhumistaan =oP

Tehistä ja irkkausta ja nyt nukkumaan. Huomen pitäis taas jaksaa paremmin ku V menee kouluun. Elis moit ja yöt _o/

Ei kommentteja: