torstaina, lokakuuta 25, 2007

PKpkPK

Unohtu edellisestä:
Maanantaina ku tulin kotiin töistä, ni junassa Huopalahdesta Pasilaan, mua vastapäätä istu nainen, joka vähä aikaa imeskeli hiuksiaan ja sit tunki ne korvaansa o.O Sen se teki pariinki otteeseen, aina samoilla hiuksilla.. Vähänkö mua yökötti istua siinä. Siis jotain ihan kauheeta, vieläki oksettaa =oC Mut joo, tää piti jakaa teille muilleki, niin yökättävää se oli =oP

Tiistai päiväkodissa. Ei mitään kauheen kummallista, vähän vielä totuttelua kaikkeen. Lapset on ihania, mut koskapa ne ei ois =oD Illalla kävin bickissä ja sit sen jälkeen koneella hengailua, meseilyä yms.

Keskiviikkona menin vasta iltaan. Piti mennä 11.55 lähtevällä junalla Knummelta, mutta olin Knummen asemalla 11.54, ni en sit kerenny koko junaan. Otti vähän päähän. Siinä tilanteessa, jos missään, ois tehny mieli tapella ihmisten kanssa =oP On tää Fight Clubi vissiin jääny päälle. Onneks mul oli kuitenki mun musta Mars-paita, ni pidin sitä huppua päässä ja näytin vihaselta, eikä kukaan uskaltanu koko junamatkan (menin sit seuraavalla junalla) aikana tulla mun viereen tai eteen istumaan. Jei! Ja siinä hupussahan on siis tää legendaarinen "It's none of your fucking business" -teksti, joka aina antaa niin ihanasti voimia. Päiväkotiin päästessä oli kaikki ärsyynnys jo hävinny ja työt alko hyvin =o)

Illalla menin jostain kumman syystä nukkumaan jo ennen kahtatoista (no siis, sammutin koneen sillon, nukkumaan mennessä kello oli jo vähäse yli kakstoista)!

Tänään oli taas tosi mukava päivä pk:ssa, yks lapsi ei ois halunnu mun sylistä ollenkaan toisen hoitajan syliin (\o/) ja sit ku lähin kotiin ni yks meijän ryhmän pikkusista sano mulle pariin otteeseen moikat ja vilkutti mulle, ihanaa =o)

Kotona yllättäen menin taas koneelle ja netteilin kunnes piti lähtee bickiin. Oli taas aika jees bicki, tuli ihan kunnolla hiki ja oli kivaa =oD Toi opettaja aina onnistuu saamaan hymyn huulille vaik ois kuinka tuskanen tunti =oD

Ainiii!!! Melkein unohin vaik tää juttu on ollu mun mielessä koko päivän!!!! Mä sain mun Glasgow-lipun! Siis Marssien keikalle! Jeee!!! Tanja laitto sen eilen postiin ja tänään se oli meijän laatikossa!! Oon ihan onnesta soikeena =oP Nyt tän vasta tajuu ihan oikeesti et hitto mehän mennään sinne ja mehän nähään NE livenä!!! Siis jotain niin parhautta, ette voi kuvitella \o/

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ellu aiotko enää ikinä päivittää sun blogii?!?