torstaina, toukokuuta 10, 2007

Niin no joo

En nyt oikeesti muista yhtään, et onko tapahtunu jotain ihmeellistä. Hmm..

Heli oli joku lauantai Siuntiossa ja näytettiin Änin kaa sille vähä paikkoja. Pelattiin meillä joitain pelejä ja syötiin kait ja noi Temppukerhoili(TM), käytiin AKK:lla pelleilemässä "laitteissa" ja pelattiin pomppuu ja opetettiin se Helilleki. Tosin se kyl oli hitusen ongelmallista =oD

Äni jäi yöks, mut Helin äiti haki sen niitten mökille joskus illalla.

Seuraavan viikon lauantaina mentiin Empun kanssa autolla Lumeen, Emppu halus nähä siel yhen tyypin, ni sinne siis. Päivällä käytiin Iirun ja Empun kanssa Sellossa vähä shoppailemassa ja nähtiin tää tyyppi junassa ku tultiin pois. Ja tietty Emppu kutsuttiin epävirallisesti Lumeen, ni pakkohan sitä sit oli mennä =oD Oli kyl ihan törkeen kiva ilta, ostin baarista jopa yhen kokiksen. Tai no rommikolan ilman rommia ja sain Empulta kaks euroo ku ostin sen =oP Eli siis oltiin ihan vesilinjalla kumpainenki. En kyl muista koska oon viimeks tanssinu niin paljon. Oli ihan tosi kivaa, mut toisaalta tuntu vähä pelottavalta ku huomas miten hulluu jengii siel on. Huih o.O

Sit
yhtenä perjantaina kutsuttiin Jenni, Jasu ja Nina meille, mut niistä pääsi loppujenlopuks vaan Jenni. Meijän piti pitää Kumman Kaa ilta, mut ei sit ihan kauheesti katottu niitä ku ei meit ollu ku Jenni, Emppu ja minä. Mut katteltiin niitä kuitenki ja sit laulettiin singstaria =oD

Lauantaina saatettiin Empun kaa Jenni junaan ja Emppuki lähti vähän ajan päästä himaan. Tai mä heitin sen, en muista. Illalla Äni tuli taas yöks ja pidettiin hengailuiltamat.

Seuraava maanantai sit olikin eka työharjottelupäivä. Menin puol ysiin ja olin vähä kujalla, et missä se paikka on. Olin tietty unohtanu sen kartan tulostaa koulusta sillo perjantaina. No löysin kuitenki ihan hyvin, pienellä avustuksella äitin suunnalta =oP Menin sinne mestaan ja tapasin sen osaston vastaavan hoitajan, Lauran. Lauralla on hiukset ihan siilit, kaks korvista korvalehdessä (samassa ku mulla yks) ja yks korvis Helixis (kuten myös mulla). Olin hieman hämmentyny ku näin hänet ekan kerran =oD Sen päivän hengailin sit Lauran kanssa, ku mun oikee ohjaaja ei ollu töissä sillon. Tosin sit mulle kyllä määrättiin kaks ohjaajaa, ku toinen tekee lähinnä aamua ja toinen vähä enemmän iltaa ku aamua. Ni voin sitte olla kummassa vuorossa vaan =o)

Kaikki kolme viikkoo on menny tosi hyvin siellä. Se on paikkana tosi mukava, työ on aika vaihtelevaa, ihan perushoidosta ruoan tarjoilemiseen ja sellaseen. Kivempi paikka ku sairaala. Ja tosi hyvässä paikassa, Pasilan asemalta kävelee semmoset kolme minsaa, jee =o)

Tuol on kaikki asukkaat tosi mukavia, oon melkeen kaikkien kanssa ollu tekemisissä lähemminkin. Tai siis että oon auttanu melkeen kaikkia, jotka apua tarvitsee normaaleissa rutiineissaan. Tai sitten oon vaan jutellu niitten kanssa ja hengaillu.

Se telkkajuttu mistä mainitsin, käsitteli sitä, miks vanhustyö ei houkuta nuoria. Mult kysyttiin just kaikennäkösii tohon liittyvii kysymyksii ja vastailin varmaan ihan paskasti, tai ainaki käytin jotain ihan ihme ilmasuja normeille asioille =oP Ei mua jännittäny kameran edessä, ei ei =oD

Nyt ois huominen vapaata, sit viis päivää töitä (viikonloppuki on töitä) ja sit ois neljän päivän vapaa. Jee =o) Pitäis täs vissiin alkaa tekee noita koulujuttujaki, mut ei millään jaksais =o/ Kohta meinaan loppuu tääki harjottelu, on menny aika tosi nopeesti. Ja sit vikaa päivää en tuolla oo, sain sen sovittuu vapaaks ku lähen sinne Valenciaan sillon aamulla. Jee =o) Just juttelin Janikan kanssa, se on just nyt siel Minnan luona =o) On kuulema ollu ihanat biitsikelit ja kaikkee mahdollista ihanaa shoppailtavaa =oD

Mutta joops. Eipä enää taida muuta kauheen ihmeellistä olla, että jatkampa USA-Suomi matsin kattomista ja pidän peukkuja. Äkkikuolema on pelin nimi, iiks Do=

Ei kommentteja: